>THOSE HAPPY MOMENTS…

by izabela

>on our lovely handmade Crafteroo forum we just talked – how happy we are craft wise (if I can say that this way)

na naszym bardzo milym i przyjaznym forum Crafteroo wlasnie rozmawialismy – jak bardzo czujemy sie zadowoleni (czy tez szczesliwi) jesli chodzi o tworzenie (kraftowanie – nie wiem czy tak moge to powiedziec)

and I have to say I am very happy, I can do what I want now, create, experiment, can make some of this and later some of those, I get bored I make totally different thing… this is me happy crafter and discoverer (or it is only my wishful thinking but I always wanted to call myself that name 😉 ), but is it enough for a crafter? because money wise is not worth it… people always will look for low price not high quality and I don`t get any profit from my creating (yet!) but going to exhibit at craft fairs and having on-line shops give enough money to buy more materials and tools and to make more and thanks that be happy 😉 so I am…

i musze powiedziec ze ja pod tym wzgledem czuje sie w pelni zadowolona, moge teraz robic to co lubie, tworzyc, eksperymentowac, troche zrobic tego, troche tamtego, jak sie znudze to zajme sie znowu czyms innym… to ja jestem – zadowolona z zycia krafterka i odkrywca (albo tak sobie tylko siebie nazywam bo zawsze sobie marze o odkrywaniu nowosci 😉 ), ale czy to wystarczy? bo jesli chodzi o pieniadze to tak naprawde totalni mi sie to nie oplaca… ludzie zawsze szukaja niskich cen a nie wysokiej jakosci i nie mam zadnego profitu z tego co robie (na razie!) ale jezdzenie na kiermasze i te sklepiki on-line daja mi przynajmniej te troche pieniazkow zeby kupic wiecej materialow i narzedzi zeby dalej tworzyc co cieszy mnie jeszcze bardziej i jestem szczesliwa…

and I just received another totally awesome email from my latest customer telling me how happy she was and this is it – I am so lucky because I get those lovely people buying from me and thanks those emails I know that some of things I created made someone else feel special… that makes me even more happy…

i wlasnie dostalam cudowny email od jednej z ostatnich moich klientek mowiacy jak bardzo jej pasuje to co kupila i jak bardzo si epodoba i w ogole… mam chyba jakies takie szczescie do klientow kupujacych ode mnie ze zawsze sa mili i zadowoleni i wysyalaja mi takie mile emaile ze przynajmniej wiem ze cos co stworzylam sprawia ze ktos czuje sie wyjatkowo… i to sprawia ze jestem jeszcze bardziej szczesliwa…

ok enough of this sweetness, let`s see what I was up to recently…

no ale dosyc tego slodzenia, zobaczmy co to sie ostatnio u mnie dzialo…

I am glad I went to Winchester but this time I didn`t sell much… well what do I expect that on such a lovely and hot day people will come and buy crochet items… anyway I met lovely new people and spent great day with Ania…

bardzo sie ciesze ze pojechalam do Winchester mimo ze tym razem za wiele nie sprzedalam… zreszta czego tu oczekiwac ze w taki upal ludzie przyjda i beda kupowac szydelkowe welniane rzeczy? ale za to poznalam pare nowych bardzo milych ludzi i spedzilam super dzien z Ania…

I do have great news to share as well…

mam dwie dobre wiadomosci do podzielenia sie…

First I finally I have left some of my jewellery to the local craft shop where I wish to have my little space… I was really afraid to do this and this is my debut (actually not quite, because ages ago my friend had a lovely little shop and she had some of my creations there, but this is different)

pierwsza dobra wiadomosc to w koncu zanioslam swoja bizuterie do lokalnego sklepu z artykulami do roznych sztuk rekodzielniczych (craft shop)… a bardzo sie tego obawialam i jest to moj debiut (no prawie, bo lata temu znajoma miala taki fajny maly sklepik i pare rzeczy moich tam wystawiala, ale to zupelnie cos innego)

and other news is I just started making a tutorial for a website (I will put a link when it is ready and published) for a Pencil Case and here is a little preview of it…

i nastepna dobra wiadomosc to wlasnie jestem w trakcie robienia tutorialu dla pewnej strony (dam link jak juz bedzie gotowy i opublikowany) na piornik szydelkowy a tutaj maly podglad…

and last night I got so crazy creative and made this: (soon it is going to listed in my new shop)

a wczoraj mialam napad szalonej tworczosci i wypocilam takie cos: (niedlugo wystawie do sklepu)

oh and one thing more – I have decided to set up a new etsy shop because people know me as Blue Fish Handmade I named my new shop this way and now it is going to be much easier for everyone to find me…

a i jeszcze jedno postanowilam zalozyc sobie nowy sklep ze wzgledu na nazwe, wszyscy znaja mnie tu jako Blue Fish Handmade (a stary sklep “jezzabell13” no nadalam ta nazwe nie myslac wcale) wiec bedzie teraz wszystkim latwiej mnie znalezc…

new EtsyNameSpace.Mini(7677865, ‘shop’,’gallery’,1,1).renderIframe();

Reblog this post [with Zemanta]
Leave a Reply

