>I SHOULD BE SO HAPPY NOW…

by izabela

>I am so tired, this suppose to be fantastic time, little one playing with a toy in his bouncer, me crafting and listing items in the shop… ha I am mum of three and I thought I know everything now, but nothing like that… he is crying and moaning everyday, sleeping only couple of hours a day and waking up like three to four times a night – and he is seven months, oh dear!

Jestem zmeczona, a mialo byc tak pieknie, maly bawiacy sie w lezaczku, ja dziergajaca i wystawiajaca rzeczy do sklepu… mama trojki, myslalam, ze teraz wiem juz wszystko, ale nic bardziej mylacego… placze i marudzi cale dnie, spi tylko pare godzin w ciagu dnia i budzi sie trzy do czterech razy w ciagu nocy – i ma siedem miesiecy, mamo!

well I am almost finishing beret I am working on to teach girls from the forum to crochet… actually it is looking good enough to have a new listing soon, and I am half way on the skirt (this is my favorite WIP at the moment) and I have got three pairs of mittens needing just the last touch…

no coz prawie koncze beret ktory robie uczac dziewczyny z forum szydelkowania… wlasciwie wyglada tak dobrze, ze nada sie na wystawienie do mojego sklepu, jestem juz w polowie spodniczki szydelkowej (i jest to moj najulubienszy projekt w tym momencie) i mam trzy pary mitenkow ktore tylko potrzebuja ostatnich dodatkow…

and I have got only some little time to post here and catch up with blogging friends…

i mam tylko chwilke zeby napisac posta i sprawdzic co slychac u blogujacych znajomych…
2 Comments to “>I SHOULD BE SO HAPPY NOW…”

  1. >Biedactwo 😦 Co ja Cię będę pocieszać – Ty już trzeci raz przerabiasz tę historię, ja dopiero raz. Majka zaczęła się zama bawić dopiero jak zaczęła w kojcu solidnie siedzieć, wcześniej z leżaczkiem też była gehenna, cały czas trzeba było czymś mahać i przenosić ją. Współczuję – trzymaj się jakoś, w końcu niedługo powinno być lepiej?

  2. >dropped u! can we exchange links?pls let me know. tnxs

Leave a Reply

