>100 POSTS SO FAR…

by izabela

>I just wanted to do a quick post but noticed that this post is a 100 one… well that is really weird because I thought I am not too good with blogging and I will not carry on, but as you can see I am still here…

Mial byc tylko szybki poscik dzis, ale wlasnie zauwazylam ze to bedzie setny post… no no to jednak dziwne bo myslalam ze cale to blogowanie to nie dla mnie i nie jestem w tym dobra, ale jak widac nadal tu jestem…

on this occasion I had a few thoughts:

z tej okazji przeszlo mi przez glowe kilka mysli:
  • I like to write, but only sometimes, I never was good at this as I am rather brainiac – my favorite subject at school was always math and I was never getting good results in literacy but surprisingly graduated with best ones… well…
  • I love taking photos of my family, things I see and my projects… sometimes I am considering to give up this writing and do just photo blog thing… I don`t know… well…
  • my English I still not perfect (probably will never be) but writing in it has improved my grammar and vocabulary a lot… this is what I have noticed… have you…? well…
  • I make more things now, since I have this blog, sort of motivation for me… well…
  • and I love to meet new people, I noticed that every comment here makes me so happy… like it was kind of friendship, even if it is ONLY A COMMENT… well…

  • lubie pisac, ale tylko czasem, zreszta w tej dziedzinie nigdy nie bylam dobra – jestem raczej mozgowcem i moim ulubionym przedmiotem byla zawsze matematyka, a z literatury to raczej dobrych wynikow nie osiagalam; zaskoczeniem byla dla mnie piatka z matury z polskiego… no coz…
  • uwielbiam robic zdjecia mojej rodzinie, rzeczom ktore mnie otaczaja i ktore robie… czasem rozwazam zamiane tego bloga na po prostu zdjeciowego… ja tam nie wiem… coz…
  • moj angielski nadal nie jest perfekcyjny (i pewnie nigdy nie bedzie – jesli mam byc szczera, moje dzieci zaczely mnie juz dawno poprawiac i pouczac) ale cale to pisanie znacznie poprawilo moja znajomosc gramatyki angielskiej i oczywiscie slownictwa… to udaje mi sie zauwazyc… nie wiem jak wam sie wydaje…? coz…
  • tworze duzo wiecej teraz, odkad pisuje, cos w rodzaju motywacji dla mnie… tak jakby…
  • i lubie poznawac nowych ludzi, a kazdy nowy komentarz daje mi tyle radosci , tak jakby bylo to cos w rodzaju przyjazni… nawet jesli jest to TYLKO KOMENTARZ… no tak…
***

well wish you all fantastic day and lovely holidays as many of you are having some this time of the year… I have holidays at home this year because I have sent my two to Poland for 6 weeks so it is just me, Little One and working husband and I don`t have to cook, don`t have to wake up to early (I mean I have to wake up so early every day cause of little one, but can stay in bed with him as long as I want or can, ha) and can do so many crafts as I want… well…
I hope you are all having great time…

z tej okazji rowniez zycze wszystkim codownego dnia i wspanialych wakacji, bo pewnie wiekszosc z was takowe odbywa o tej porze roku… ja jestem na wakacjach ale w domu w tym roku bo wyslalam starsze dzieci do Polski na 6 tygodni wiec jestem tylko ja, maly i pracujacy maz wiec nie musze gotowac, nie musze wstawac za wczesnie (tzn maly budzi mnie bardzo wczesnie, ale zostaje z nim w lozku tak dlugo jak tylko moge, albo jestem w stanie, ha) i moge sobie moje rekodzielnictwo rozwijac i poszerzac jak tylko chce… na razie …
mam nadzieje, ze wszyscy tez dobrze sie bawicie…
Tags: , ,

5 Comments to “>100 POSTS SO FAR…”

  1. >Gratulacje 🙂 100 to zdecydowanie szczesliwa liczba! Zycze dalszej checi do pisania i oczywiscie do robotkowania – nie moge sie doczekac na kolejne projekty, bo swietnie Ci idzie (i pisanie i robotkowanie)!pozdrawiam cieplutko, Ela 🙂

  2. >dzieki serdeczne :], jakos tak pewnie przeszloby to niezauwazone (tak jak rocznica blogowania) ale jednak czegos mi chyba brakowalo i popatrzylam na liczbe postow… i…pozdrawiam rownie cieploIza

  3. >alez pisz i rob zdjecia jezzabell…ja regularnie podczytuje twoj blog…moze kiedys i ja sobie otworze?…narazie wieloka radosc sprawia mi czytanie Twojego…:)pozdrawiam liczac nakolejna setke ;)Beata

  4. >Ja też subskrybuję i podglądam co tam sobie tworysz 🙂 Gratulacje z okazji setnego posta i kolejnych stu w ekspresowym czasie życzę 😉

  5. >beti, aglaya… bardzo mi milo ze tu zagladacie, dzieki za mile komentarze …

Leave a Reply

