>NEW IDEAS

by izabela

>My crazy blanket is getting bigger and bigger from day to day, few days ago I visited my favorite charity shop looking for some yarns but I found “only” a basket… now I can keep my growing blanket in one place with yarn I will need next…

Moj szalony kocyk staje sie wiekszy z dnia na dzien, kilka dni temu odwiedzilam moj ulubiony charytatywny sklepik poszukujac taniej wloczki ale znalazlam “tylko” koszyk… za to moge sobie trzymac moj przyrastajcy kocyk w jednym miejscu z wloczkami, ktore bede potrzebowac…

Maybe in a few days you can see my trials in dry-felting, sometimes I visit polish forum Crafladies and I read little school of this lovely art and I think I learned something and of course straight away I ordered materials (I hope I did understand the teacher Ola Smith properly, will see… anyway great explained technique)

Byc moze za kilka dni bedziecie mogli zobaczyc moje proby w filcowaniu na sucho, czasem zagladam do forum Craftladies i przeczytalam szkolke uczaca tej sztuki i mysle ze tez sie czegos nauczylam i oczywiscie zaraz zamowilam potrzebne materialy (mam nadzieje, ze wszystko dobrze zrozumialam nauczycielke Ole Smith, sie zobaczy… swoja droga swietnie wytlumaczony material)

I just remembered what we learned once from a friend…

Wlasnie mi sie przypomnialo czego raz sie nauczylismy od znajomej…

One Comment to “>NEW IDEAS”

  1. >Ja też podglądam Craftladies, ale mam ochotę na filcowanie na mokro. Czesanka nawet już czeka na swoją kolej.Cygański kocyk fajnie się zapowiada, ja nie mam cierpliwości na takie duże projekty.Zapraszam Cię do udziału w zabawie – Podziel się czymś pysznym. Szczegóły na moim blogu.Pozdrawiam serdecznieMakneta

Leave a Reply

