>SHOOTING BLOGGERS

by izabela

>Na blogach trwa “strzelanina” i zostałam trafiona, co pomimo sytuacji, bardzo mnie cieszy (jesli w ogole mozna cieszyc sie z takiego wypadku…)

mnie ustrzelila Ewa

zasady zabawy:

1. Podać linka do bloga osoby, która Cię “ustrzeliła”.
2. Napisać na swoim blogu zasady zabawy.
3. Wpisać 6 nieważnych, śmiesznych rzeczy na swój temat.
4. “Ustrzelić” kolejne 6 osób.
5. Uprzedzić wybrane osoby zamieszczając komentarze na ich blogach.

punkty 1 i 2 zrobione, przechodze do 3

  • moje zycie to ciagle zaczynanie od nowa, trudno jest mi chyba cos ukonczyc dlatego tyle rozpoczetych spraw… (bloguje, bo moze jak spojrze na to z boku to choc troche sie to zmieni…)
  • jesli kupuje wloczke to tak naprawde nigdy nie wiem co z niej bedzie i pozniej mam problem… (a kupuje duzo i tylko dlatego, ze ladna…)
  • podobnie mam z kupowaniem herbaty, mam ich tyle przeroznych, ze czasem nie wiem czy sie jeszcze nadaja… a zielona z jasminem to moge litrami…
  • kiedy cos robie i jestem bardzo nad tym skupiona, to moj jezyk wedruje na zewnatrz i robie smieszne miny i moj maz porownuje mnie z naszymi dziecmi
  • uwielbiam miec swoj kacik w domu gdzie jest chaos i balagan i jesli tylko ktos cos przestawi bardzo sie denerwuje bo zaraz to zauwazam…
  • komputer w domu jest moj i to ja jestem uzytkownikiem – administratorem, ha… (chociaz sprawiedliwie sie nim dziele…)

oto punkt 4 czyli ustrzelone blogowiczki:

ukryta * Ewa * Malgosia * Ania * Kath * Ania * Pandora

jakos tak 7 strzal z drugiej serii – nie wiem jak to sie stalo… mam nadzieje, ze waznych nerwow nie naruszylam…

Leave a Reply

